Toronylakók, avagy éljen a lakóKÖZÖSSÉG!

Utolsó kommentek

  • bakosjuci: Én gondoltam Rátok! Mi a védett oldalon vagyunk, szerencsére nálunk semmi gond. De azt hiszem, ezt gyakorlatilag csak a mi "oszlopunk" - tehát a bejárat fölötti - mondhatja el magáról. A pályázatoka... (2012.07.31. 11:29) Vihar és beázás...
  • Klarka: És igen, azt hiszem én voltam első paradicsomkérő. Esküvőről hazatérve, ünneplősben felrohantam Jucihoz, rmeénykedve, hogy még lesz nála palánta. És volt, mi az, hogy volt, rögtön kaptam is 5 gyönyö... (2012.07.19. 13:40) A "Paradicsom projekt"
  • Utolsó 20

A "Paradicsom projekt"

2012.07.18. 16:10 Juci, a paradicsomoslány

Ó, persze nem kell semmi nagyszabású, amolyan "az ember a holdon" típusú projektre gondolni. Egyszerűen csak annyi történt, hogy az én kertészeti hajlamomat kiélendő még március folyamán vetettem egy csomó paradicsommagot.

Ezek persze szépen kikeltek, és nőttek, és nőttek... míg végül kénytelen voltam belátni, hogy ennyi palántának nem lehetek elég gondos gazdija. 

Ekkor került ki a lépcsőházba az alábbi felhívás:

20120713_174702_x.jpg

És jöttetek! Már következő nap este megérkezett az első érdeklődő, másnap pedig még egy lakó. Ekkor - pár nap csönd után - kihelyeztem a hirdetést a többi lépcsőházba is. Akkora sikere volt, hogy az utolsó három telefonálónak már sajnos nem is jutott paradicsom. (Persze miután elvitték őket, a hirdetőfalakról leszedtem a kiírásokat)

Jövőre is kellene ilyet csinálni. Sőt! Arra gondoltam - látva az érdeklődést - hogy néhányan, ha összeállnánk, lehetne többféle növényt (paradicsom, paprika, fűszernövények) is vetni, aztán csereberélni. Nekem csak a palántakori helyfoglalás miatt nem lett több, sajna nem fértünk volna el.

Ezt fel is írom magamnak, jövő februárban majd felhozom!

1 komment

Címkék: felhívás kertészkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://toronylakok.blog.hu/api/trackback/id/tr674653452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klarka 2012.07.19. 13:40:41

És igen, azt hiszem én voltam első paradicsomkérő. Esküvőről hazatérve, ünneplősben felrohantam Jucihoz, rmeénykedve, hogy még lesz nála palánta. És volt, mi az, hogy volt, rögtön kaptam is 5 gyönyörű tövet, amiket azóta is nevelgetek.

És a kis paradicsomok is dudorodnak rendesen, az egész házat azért még nem lehet ellátni belőle, de néhány szem is termés :)

Úgyhogy ismét nagy kösznet érte :)

Ja igen, és nem rég láttam, hogy a 6-dikon is vannak palánták, és hatalmas pirosodó szemektől roskadozik a balkon, még az utcáról is látszik :)Gratulálok hozzá! :)
süti beállítások módosítása