Toronylakók, avagy éljen a lakóKÖZÖSSÉG!

Utolsó kommentek

  • bakosjuci: Én gondoltam Rátok! Mi a védett oldalon vagyunk, szerencsére nálunk semmi gond. De azt hiszem, ezt gyakorlatilag csak a mi "oszlopunk" - tehát a bejárat fölötti - mondhatja el magáról. A pályázatoka... (2012.07.31. 11:29) Vihar és beázás...
  • Klarka: És igen, azt hiszem én voltam első paradicsomkérő. Esküvőről hazatérve, ünneplősben felrohantam Jucihoz, rmeénykedve, hogy még lesz nála palánta. És volt, mi az, hogy volt, rögtön kaptam is 5 gyönyö... (2012.07.19. 13:40) A "Paradicsom projekt"
  • Utolsó 20

Vihar és beázás...

2012.07.30. 07:44 Klarka

Kedves Toronylakók,

Aki itthon töltötte a tegnap estét az biztos szintén átélte, hogy mekkora vihar volt nálunk.

A viharról ezért többet nem is szólnék, de arról igen, hogy vajon normális-e, hogy beázik a lakás minden szobája, amikor így esik az eső? Az a kisebb gond volt, hogy helyenként átnedvesedett a fal, a nagyobb gond az volt, hogy az egyik szobában folyt a falon a víz, és több tötölköző és vödör segítségével sikerült csak nagyjából felszívni a beáramló esőt, mely kisebb tórendszert képezett a parkettán.

Értem én, hogy a ház régen épült, és hogy a szigetelésre szóló pályázatok is folyamatban vannak - évek óta - csak még nem kerültünk sorra, de érdeklődnék, hogy helyén van ez így?

Kérlek, írjátok meg, ha hasonlót tapasztaltatok a lakásotokban - csakhogy tudjam, nálunk van-e a baj, vagy ez így "normális" - és találjunk ki együtt egy elfogadható megoldást erre, mert előbb-utóbb tönkre fog menni a falunk, a parkettánk és ami a parketta alatt van.... :(

Nagyon köszönöm!

Klára

 

1 komment

Címkék: személyes Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://toronylakok.blog.hu/api/trackback/id/tr584685929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakosjuci 2012.07.31. 11:29:22

Én gondoltam Rátok! Mi a védett oldalon vagyunk, szerencsére nálunk semmi gond. De azt hiszem, ezt gyakorlatilag csak a mi "oszlopunk" - tehát a bejárat fölötti - mondhatja el magáról.
A pályázatokat felül kellene vizsgálni, mert ha évek óta semmi hír az államiról, akkor lehet, hogy más után kellene nézni. Mert nekem úgy tűnik, most erre várunk, és gyakorlatilag minden másból meg kizárjuk magunkat. Ez most dilettáns véleményem persze, mert nem vagyok benne. Kíváncsi vagyok más mit gondol / tapasztal ezekről!
süti beállítások módosítása