Toronylakók, avagy éljen a lakóKÖZÖSSÉG!

Utolsó kommentek

  • bakosjuci: Én gondoltam Rátok! Mi a védett oldalon vagyunk, szerencsére nálunk semmi gond. De azt hiszem, ezt gyakorlatilag csak a mi "oszlopunk" - tehát a bejárat fölötti - mondhatja el magáról. A pályázatoka... (2012.07.31. 11:29) Vihar és beázás...
  • Klarka: És igen, azt hiszem én voltam első paradicsomkérő. Esküvőről hazatérve, ünneplősben felrohantam Jucihoz, rmeénykedve, hogy még lesz nála palánta. És volt, mi az, hogy volt, rögtön kaptam is 5 gyönyö... (2012.07.19. 13:40) A "Paradicsom projekt"
  • Utolsó 20

Biotermékek rendelhetők

2012.10.02. 08:08 Juci, a paradicsomoslány

birsalma sajt - 35 dkg

birsalma sajt ajándéknak is ajánlott - 2 kg
ringló lekvár - 370 ml
birs lekvár édesítőszerrel - 370 ml

fűszerkrém (paprikás, fokhagymás, fűszeres) - 25 dkg
petrezselyem zselé (hideg sültekhez, sonkához, mártásalapnak) - 220 ml

rebarbara natúr püré (cukor nélkül) - 220 ml
medvehagyma püré - 220 ml

szárított szeletelt csicsóka - 10 dkg
(cukorbetegeknek, fogyókúrához) - 10 dkg
szárított reszelt csicsóka - 4 dkg
szárított zeller zöld - 4 dkg
szárított csalán - 4 dkg
akácvirág (gyomorsav csökkentő, ízesítő) - 2 dkg
tárkony (enyhe ízű) - 2 dkg
szurokfű azaz oregánó - 2 dkg
bodzavirág - 4 dkg

Minden vegyszermentes növényből van.

Nem bio a citrusfélék:
kandírozott narancshéj - 10 dkg
kandírozott citrushéj - 10 dkg
kandírozott citromhéj - 10 dkg

Érdeklődni Ritánál lehet:

B. VII. 43

06 30 2685517
ruitnerr@gmail.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://toronylakok.blog.hu/api/trackback/id/tr774815025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása