Toronylakók, avagy éljen a lakóKÖZÖSSÉG!

Utolsó kommentek

  • bakosjuci: Én gondoltam Rátok! Mi a védett oldalon vagyunk, szerencsére nálunk semmi gond. De azt hiszem, ezt gyakorlatilag csak a mi "oszlopunk" - tehát a bejárat fölötti - mondhatja el magáról. A pályázatoka... (2012.07.31. 11:29) Vihar és beázás...
  • Klarka: És igen, azt hiszem én voltam első paradicsomkérő. Esküvőről hazatérve, ünneplősben felrohantam Jucihoz, rmeénykedve, hogy még lesz nála palánta. És volt, mi az, hogy volt, rögtön kaptam is 5 gyönyö... (2012.07.19. 13:40) A "Paradicsom projekt"
  • Utolsó 20

Közgyűlési döntések

2012.10.17. 22:05 Juci, a paradicsomoslány

A 2012. október 17-én tartott közgyűlésen az alábbi döntések születtek:

- a Számviteli Bizottság az "A" épület által jelölt tagjának visszahívása, új tag jelölése - elfogadva

- az "A" épület bankszámlaszámának aláírásra jogosult személyek leváltása és új aláírók megválasztása - részközgyűlési döntés, így nem született róla döntés

- a Számvizsgáló Bizottság jelenlegi 3 főből álló létszám 4 főre növelése - elvetve, mivel új tag delegálása történt előtte

- az jelenlegi közös képviselő megbízási szerződés rendes felmondása - elfogadva

- a meghatalmazás 3 fő tulajdonos és az SzvB részére új közös képviselő javaslattételére - elfogadva

Az általam leírtak nem teljes körűek, természetesen az a hivatalos jegyzőkönyv lesz majd a közös képviselettől. Csak azt gondolom, hogy ezekről jó, ha minél hamarabb értesülnek azok, akik esetleg nem tudtak ott lenni, de érdeklődnek a velünk történő eseményekről.

Szólj hozzá!

Címkék: közgyűlés közösképviselő

A bejegyzés trackback címe:

https://toronylakok.blog.hu/api/trackback/id/tr694855242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása